Oficiálna web stránka InfoLib
[Zobrazuje sa alternatívna textová, blind friendly verzia stránky] Prejsť na grafickú verziu.
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na hlavné menu. Iné možnosti: Prejdi na Funkčné odkazy; Pätičku stránky.
Pražská reklamná agentúra Leo Burnett Advertising získala na medzinárodnom festivale reklamy v Cannes cenu Strieborný lev za svoju kampaň pre Zväz knihovníkov a informačných pracovníkov (SKIP) "Přečtete si to dřív než Hollywood". Kampaň sa skladala z troch posterov nazvaných Starec a more, Jana Eyrová a Zločin a trest a uspela v sekcii vonkajšej reklamy (Outdoor).
Kampaň pre Zväz knihovníkov a informačných pracovníkov v ČR, získala už vlani zlato na festivale reklamy v Portoroži, kde sa stretávajú agentúry z krajín takzvanej Novej Európy, alebo východoeurópskych a stredoeurópskych štátov. Tohto roku si navyše odniesla Grand Prix českej národnej súťaze kreatívnej reklamy Louskáček.
Víťazné reklamy v jednotlivých kategóriách nájdete na:
http://www.canneslions.com/winners/
Ocenená reklama pre SKIP:
http://www.canneslions.com/winners/outdoor/win_3_4.htm
Link na plagáty:
http://skip.nkp.cz/akcTyden04plak.htm