Oficiálna web stránka InfoLib
[Zobrazuje sa alternatívna textová, blind friendly verzia stránky] Prejsť na grafickú verziu.


Titulok: Asertívne riešenie konfliktných situácií v knižnici

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na hlavné menu. Iné možnosti: Prejdi na  Funkčné odkazy; Pätičku stránky.


Asertívne riešenie konfliktných situácií v knižnici

Dňa 2. marca 2016 sa konala prednáška v Oravskej knižnici Antona Habovštiaka s podporou KP SSKK ZA

Práca v knižnično-informačných službách je náročná, plná nepredvídateľných situácií. Stretávame sa s rôznymi typmi ľudí a riešenie konfliktov sa stalo našou každodennou prácou. Psychicky vyčerpáva a odoberá energiu. Preto je potrebné o tomto probléme hovoriť.
Ak sa naučíme zvládať konflikty efektívne a asertívne, vyhneme sa mnohým nepríjemnostiam, čo bude pozitívne pre obidve strany – knihovníka i používateľa knižnice. Dňa 2. marca 2016 zorganizoval Spolok slovenských knihovníkov a knižníc Žilinského kraja v spolupráci s Oravskou knižnicou Antona Habovštiaka a  Súkromným centrom špeciálno-pedagogického poradenstva v Dolnom Kubíne prednášku:

ASERTÍVNE RIEŠENIE KONFLIKTNÝCH SITUÁCIÍ V KNIŽNICI
ŠPECIFIKÁ KOMUNIKÁCIE S PROBLÉMOVÝM POUŽÍVATEĽOM.

Súčasťou prednášky boli modelové cvičenia a sebahodnotiaci dotazník, zameraný na zistenie prístupu k riešeniu konfliktov.
Zvládnuť konfliktnú situáciu je dôležité z hľadiska používateľa a kvality poskytovania služieb, ale aj pre vlastnú spokojnosť a celkovú pracovnú klímu.

Viac informácií a foto   

 


Hlavné menu

Informácie pre

Trendy v oblastiach

Prečítajte si

Anketa

Info mailom

Napíšte Vašu e-mailovú adresu a budete dostávať pravidelné správy z InfoLib.


Funkčné odkazy


Naši partneri